بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مادر بی خیال بچه سه ماهه را با سشوار کشت

مادر بی خیال بچه سه ماهه را با سشوار کشت

 مادر بی خیال آمریکایی اقرار کرد به دلیل مصرف زیاد الکل و عادت به شنیدن صدای سشوار در هنگام خواب ! کودکش در رختخواب به دلیل سوختگی درجه سه کشته شده است.

بدن بی جان کودک بی گناه "ربل رز کین" در رختخواب او و در حالیکه سوختگی های درجه سه در بدن او مشاهده می شد، پیدا شد.بعد از آنکه جنازه دختربچه  در اکتبر گذشته در خانه اش پیدا شد، مادر سربه هوا ابتدا کشتن کودکش را منکر شد اما وقتی دید همه چیز بر علیه خودش است لب به اعتراف گشود.

پلیس محلی کالیفرنیا می گوید: "کارول" به هنگام مرگ این دختربچه مست بوده است. وی پس از آنکه تا دیر وقت از خانه بیرون بوده، نزدیک صبح به خانه اش در کالیفرنیا بازگشته است. سپس قبل از آنکه در کنار دخترش بخوابد، مشغول دوش گرفتن شده، در حالیکه سشوار نیز روشن بوده است.

به گزارش روزنامه تایمز استاندارد، شش ساعت بعد از این اتفاق،"ربل" به خاطر صدمات ناشی از سوختگی وحشتناک فوت کرد .عجیب تر از همه آنکه، "کارول" می گوید که صدای سشوار به او کمک می کند که راحت بخوابد.

بازپرس بخش قضایی،"کلی نیل" به دادگاه می گوید که "کارول" می دانسته که در تمام مدت شب سشوار روشن بوده و کار می کرده است.

اما"ربکا کارول" روز دوشنبه در حالی به خاطر قتل نفس غیرعمدی در دادگاه اقامه بی گناهی می کرد که روز 27 ژوئیه داگاه او را به 4 سال زندان محکوم کرده و او انتظار رای قطعی دادگاه است.کارول در گذشته نیز به دلیل بی احتیاطی در رانندگی و رانندگی به هنگام مستی و تخطی از قانون نیز توسط قانون به زندان محکوم شده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:1 | |